2013 m. vasario 9 d., šeštadienis

Vyras teigia turintis įrodymų jog keliavo laiku

Vyras, vardu Nokan Nordkvist, teigia jog jam pavyko nežinomu būdu nukeliauti į ateitį ir susitikti su savimi pačiu ateityje. Negano to jis teigia turintis įrodymų apie savo kelionę laiku. Jis nufilmavo save susitinkantį su ateityje gyvenančiu savimi. Skamba neįtikėtinai, tiesa? 
Vyras pasakoja, jog po darbo grįžo namo ir užėjęs į virtuvę pamatė vandens balą ant grindų. “Iškarto pagalvojau, kad kriauklės vamzdys leidžia vandenį ir nuėjau pasiimti savo darbo įrankių”- pasakoja vyras. “Atsinešęs įrankius niekaip negalėjau pasiekti vamzdžio po kriaukle. Po kiek laiko man bebandant pasiekti vamzdį leidžiantį vandenį išvydau šviesas. Nebegalėjau pajudėti. Ir tuomet nutiko nepaaiškinamas dalykas. Pamačiau save senatvėje. Man buvo apie 70 metų”- teigia Nokan Nordkist.
Šią istoriją galima butų pavadinti kaip dar viena iš piršto laužta netikra istorija siekiant išgarsėti, tačiau vyras sako turintis įrodymų. “Aš supratau, kad manimi niekas nepatikės, tad išsitraukiau savo mobilųjį telefoną ir nufilmavau tai. Taigi męs atsistojome, kalbėjomės. Tai buvo nuostabus jausmas”- sakė vyras. Negano to nufilmuotame video vaizde vyrai stovintys šalia iš tikrų atrodo lyg tai būtų vienas ir tas pats asmuo tik vienas iš jų yra žymiai senesnis. Kitas keistas dalykas dar labiau šiurpinantis visą šią istoriją-  tai jų tatuiruotė. Abu vyrai turi tokią pačią tatuiruotę toje pačioje vietoje.
“Kas man nutiko aš nežinau ir to nesuprantu. Žinau tik tai, kad sutikau save ateityje ir praleidau nuostabiai laiką. Man visiškai nerūpi ką žmonės apie mane pamanys, ar patikės manimi ar ne”- teigia Nokan.

Nuoroda į šios temos vaizdo įrašą (angliškai):
http://www.youtube.com/watch?v=qBUv4j3DINE


KOMENTUOKITE, DALINKITĖS, TAPKITE SEKĖJAIS!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Komentaruose negalima keiktis, įžeidinėti, ar kitaip nepaklusti taisyklėmis!!!

Patariame perskaityti: